Sunday, October 18, 2009

-TAIK! OMG!-

oh god!! gila la .
ok the story is about when the TAIK KUCING at my leg..?

malam satu hari ni. dlm jam 8.30pm la kn.
perut bebunyi gitar,.. so lepas mandi tu turun la bawah n terus pergi dapur.
dam! dam! dam!
tibe2.
(hidung menhidu) "bau apa ni?" (ckp sorang2)

mama pown dtg dapur.
aku terus cp dgn mama

"maa. kucing berak dekat sini ke? bau taik la. busuk gila!!"

mama pown mata memandang sekeliling la kan.
dgn muka yg mcm malas nk layan aku lalu mama pown pergi depan tgk tv.

2/3 minit kemudian

"eee!! apa ni. ya Allah!! taik kucing ni haaa! adoi dik cuci dik"

aku pown mcma pahal pulak aku kena cucikn whateverla kan aku mcm buat tak dgr seketika..
sedetik kemudian. rasa mcm nk buang air kecil lalu aku ke toilet berdekatan.
bila tiba mahu angkat seluar hingga paras lutut.
tibe2......

pek! oh my god! tahu tak apa!
taik kucing itu telah dipijak oleh saya yg bernama stina!

patut la masa dkt dapur ade bawu taik......

hahhhahahahahaha.
kelakar ok!!
so itula dia......

No comments: