Thursday, September 10, 2009

-1 MALAYSIA-

HAHAH.
lawak kowt.

RABU, 1.10PM, 9 SEPT 2009

walaweh
my class and all form 4 kena buat satu choir ni.
caya la class kte orng nyanyi lagu faizal tahir kowt yg malaysia 1 tu haaa'.
actually ade video.
tapi tak dpt masuk kn.
:)
so gmbar pown layan la eh..

jeng jeng!!

*hasil titik peluh ku.

*hahah ini la dia bila berbaris.

*ini hareesa kwn baik maria


*ini maria kwn baik hareesa

*bila bersama terus tak betul. :) (gila la maksud nya)


*nak jugk menyebok.


dok amek2 gmbar
tetiba.
tnpa diduga.
berok mekye ni ade jugk.
SYAZWAN namanya.
sape nk kenal dgn dia bagi tawu eh.
hahahaah


*syazwan n huda

*syazwan n syera

bila tgh gelisah mula la kteorng pown gila.merepek repek la...


so KTEORNG HAPPY YG AMAT OK.

thanks hareesa sebbab bagi aku semangat nk masuk choir ni, kalau nk diikut kn aku tak nk je dtg hari rabu. hee ops! sorry la tu hajat aku yg 1st. hahahaah

tapi at least aku dtg kn....aku happy!


No comments: